viernes, 5 de marzo de 2010

NTICEDU, BENVINGUTS!!!


Hola a tots, us dono la benvinguda al meu blog de l'assignatura Noves Tecnologies de la Informació i la Comunicació en Educació (NTICEDU). Sóc la Eva, tinc 29 anys i estic diplomada en magisteri d'educació primària. Actualment visc entre Madrid i Tarragona, depenent de la feina. Aquest semestre, si tot va bé i esperem que així sigui, serà el meu penúltim semestre a la UOC, ja em queda poquet per acabar aquest camí i espero aconseguir-ho, ja en tinc amb moltes ganes!. Espero que aquest espai ens sigui profitòs per compartir la nostra feina i intercanviar les nostres opinions, idees,etc;que sigui un veritable lloc de trobada virtual per conèixer-nos una mica millor i aprendre els uns dels altres. Ens "veiem" pel Campus i pels nostres blogs i us desitjo un bon treball a tothom!.

No hay comentarios: